Recomand soseta!

Recomandare blog: 

De dimineață am fost foarte derutat. Mi-am luat şosete albe pe picior. Una era la fel cu ce credeam, cealaltă era altfel. Când le-am întrebat, am rămas surprins că ele nu ştiau că sunt diferite, pentru că au adormit cândva împăturite. Mi-am spus: Dacă vă pun pe piciorul celălalt, poate vă prindeţi. Cel puţin să strângeţi la fel.
Recunosc, una era sucită. Simţeam că îmi pune beţe-n roate. Stai! Nu am beţe, am doar roate. Cum păşeam pe covor, cum să mă sucească. La un moment dat făceam piruete singur, pe loc. Poate fusese ciorapul unei balerine. HM! Balerinele poartă poante, deşi nimeni nu s-ar fi aşteptat tocmai de la ele să se ţină de şotii. Nu mai ştiu. M-am ameţit de la ciorap.
Apoi, am ajuns la pagina aceasta:

http://soseta-cu-povesti.ro/

7 gânduri despre „Recomand soseta!

  1. Bursucel Iulie 30, 2014 la 13:28 Reply

    Mulțumesc frumos pemtru recomandare.
    E drept că link-ul din articol mi-a cotit calea spre o pagină de FB, dar am aterizat până la urmă cu bine la destinație. A meritat! 🙂

    • Cosmisian Iulie 30, 2014 la 14:38 Reply

      Normal ca a meritat. Acesta e motivul pentru care am dorit sa ii aduc in cercul meu de cititori. Nu prea intelegcum e cu linkul, dar voi verifica. Sper ca cei care au dat like sa o fi facut pentru pagina cu soseta, nu pentru prezentarea mea.
      Stiam ca te vei descurca… era codificat…

  2. Mélanie Iulie 27, 2014 la 12:13 Reply

    the sock rules and rocks! 🙂 yesss!!!

    • Cosmisian Iulie 28, 2014 la 10:37 Reply

      Am intrat pe pagina sosetei si mi-a placut. Cand am timp, citesc cat pot. Nu prea am mai dat eu prin lumea literelor virtualicesti, dar… candva imi voi reveni… Multumesc pentru vizita dvs!

  3. George Iulie 18, 2014 la 20:06 Reply

    e un ciorap estimat ca o sondă înșurubată în subconștient și așa te-a dus unde a vrut să te ducă. și dus ai fost. să îți prindă de bine. că nouă ne.

    • Cosmisian Iulie 18, 2014 la 20:46 Reply

      Ei da, cu prinsul de bine nu mai pot indrazni la prea multe. Dar, am bagat la ciorap, am recomandat si o sa sondez cu filet interior cat mai curand pagina voastra. E frumos conturata.

  4. […] Ne recomanda Cosmisian ameţit de la ciorap aici: […]

Ornamente sufletești:

