Imunizare

Imunizare

Vreme vine, vreme trece

Floarea mea făr’ de pereche

O aştept şi ani de trec

De-ar veni mai repede

Aş sări la ea la piept

C-aş atinge tot, concret

Şi i-aş smulge-o sărutare

Să ne fie de neuitare

Ea e prinsă cu trebi grele

Nu am cum să fiu în ele

Sunt intrus în lumea ei

Stai departe, stai şi bei

O licoare fermecată

Ce te face nestemată

Să te pună la inel

Să te ducă-n degeţel

Ca să nu te uite aici

O fereastră rece, zici

Unde poţi să mori de dor

Vino, floare, vino-n zori

Vino-n sufletu-mi de rouă plin

Să te simt din nou

Să te alint

4 gânduri despre „Imunizare

  1. onyx damshi Iunie 23, 2014 la 09:30 Reply

    ce poezie draguta !!!

    • Cosmisian Iunie 23, 2014 la 09:53 Reply

      Multumesc Oana, ma bucur ca iti place. Am scris-o prin 2013 la inceput de an si am gasit-o intr-un fisier…

  2. regina25 Iunie 23, 2014 la 08:52 Reply

    Dă-mi cireșe pentru gură
    și struguri pentru clipit
    Pune-mă dulce de mură
    Pe cântec și pe vorbit

    Pune-mi margaretă-n păr
    și fân aspru pe sub tălpi
    Pune-mi pe sâni flori de măr
    și în lacrimi rouă stropi

    Fă-mă din țărână zână
    Din izvor fă-mă un râu
    Din luceferi fă-mă lună
    și din lună pune-mi brâu

    Fă-mă vrăjitoare bună
    Fă-mă din scrisoare veste
    Orice-ți trece acum prin minte
    Fă-mă! Fă-mă fată de poveste!

    • Cosmisian Iunie 23, 2014 la 09:56 Reply

      Buna ziua Regina25. Am deschis emailul si am ramas foarte placut impresionat de poezia ta. Oare ai scris-o in reactie la versurile mele? M-ar bucura mult sa stiu ca ai cladit pe ganduri din lumea mea… Bine ai venit aici! Te mai astept.

Ornamente sufletești:

