Trelioptru Morvoloid

Trelioptru Morvoloid

6081057_xlarge

Te aştept să vii!

Nimic nu s-a schimbat.

Cuvintele tale sunt constatări ale unei situaţii ciudate, dar dragul meu drag, nu suntem şi noi ciudaţi?

Îţi aminteşti, esenţă suntem!

Sunt aici, voi fi aici, dar am momentele de după plecare, când trăiesc o deziluzie şi sufletul îmi e pustiit, când ceva moare şi totodată ceva se naşte.

Refuz să mănânc, refuz să trăiesc emoţii, iar munca îmi este refugiu.

Toate vor trece, momentele monumente, vor deveni trecut şi eu, ca întotdeauna voi reveni cu noi frunzuliţe, mai frumoase şi mai rezistente în faţa loviturilor ce le primesc.

Te iubesc! Nimic nu s-a schimbat. Sper, sper că înţelegi o păpădiţa ciudată!

Tag-uri:, , , ,

12 gânduri despre „Trelioptru Morvoloid

  1. Cosmisian Octombrie 21, 2015 la 01:13 Reply

    Reblogged this on povesteapapadiei and commented:

    Sper, sper că înţelegi o păpădiţa ciudată!

  2. iluminisme Iunie 20, 2014 la 09:32 Reply

    asta da declaratie 🙂

    • Cosmisian Iunie 20, 2014 la 10:11 Reply

      Asa este, iubirea poate produce cristale in forma de suflet. Multumesc pentru vizita. Am vazut ca ti-ai luat pamant in Gradina… sper sa iti placa sederea aici.

      • iluminisme Iunie 20, 2014 la 10:14 Reply

        sigur ca da, am sa mai plantez cate ceva 🙂

        • Cosmisian Iunie 20, 2014 la 10:16 Reply

          Imi pare incurajatoare intentia ta. E bine sa iti faci propria ta gradina in Gradina Gandurilor Neinfinite, ca nu toate palcurile de padure sunt usor de traversat.

          • iluminisme Iunie 20, 2014 la 10:22 Reply

            asa este…:)

            • Cosmisian Iunie 20, 2014 la 10:32 Reply

              🙂 Multumesc din nou pentru vizita!

              • iluminisme Iunie 20, 2014 la 12:50 Reply

                cu mare placere 🙂

                • Cosmisian Iunie 20, 2014 la 12:52

                  E randul meu sa imi fac loc de o banca pe locurile iluminate din Gradina ta. Hm, uite chiar aici mi-o fixez… la soare…

                • iluminisme Iunie 20, 2014 la 12:59

                  :)) E bine:)) un colt de soare intr-o lume plina de nori de ploaie, care nu ploua, nah ironie 😛

                • Cosmisian Iunie 20, 2014 la 20:58

                  Si eu sunt o ironie 🙂

                • iluminisme Iunie 23, 2014 la 16:25

                  pai cum asa?

Ornamente sufletești:

