t e i – ziua în care te-ai jucat cu mine – t e i

T e i – vei urî ziua în care te-ai jucat cu mine – t e i

Vezi, eu nu înțeleg. Un om prins de patru poli opuși lui și între ei deopotrivă. Și, îl trag când de-o parte, când de alta. Apoi, el crede că a înțeles în sfârșit, ca să constate că polii au personalitate multiplă și interschimbabilă între ei. Când se conturează o soluție pentru un pol, apare o tulburare a unui pol opus. Oare polii se înțeleg între ei? Poate nici ei nu se suportă și caută soluții mai simple. Eu sunt soluția polilor?

Mă gândesc la tine. Întotdeauna o fac pentru că te iubesc dincolo de ce ești și faci. Poți iubi pe cineva doar pentru o percepție? Cred că eu te iubesc pentru că mi-ai întregit inima. Ai lăsat ceva din tine și nu vei putea niciodată să te întregești. Aflasem de acest pericol al inimilor ce se întregesc între ele. E atât de riscant să întregești un om ca mine. Aș vrea să știu cum te regăsești. Aș vrea să știu cum este lumea pe care tu o ai în tine. Ești prea prinsă de destinul trecutului tău. Sutele de ani pe care le ai, când erai o distinsă Contesă, nu te vor face să mă consideri doar un simplu act al unui pendul ce a trecut de la o suflare la alta. Uită-mă și mă voi simți din nou neîntregit. Suferința îmi va fi mai mică.

????

Pomii și-au lăsat floare în bătaia vântului. Frunzele fragede se transformă în carton dur cu care pământul se încălzește iarnă de iarnă. Îmi amintesc cum miroseai. Floarea teiului este mirosul pieptului tău. Acum, întoarce-te spre noi și convinge-te! TEI! T e i! Oricât de puțin ai inspira tei-ul, am toată încrederea că vei urî ziua în care te-ai jucat cu mine. Am mituit vântul să răspândească iubirea mea peste tot. Ți-am mai spus că dragostea mea nu te va mai lăsa să iubești ușor. Sunt visul copilăriei tale pe care în vei revisa până te vei amesteca între realități.

Într-o zi voi dispărea complet. Mă vei căuta în semnele pe care le-am lăsat doar ca să te înșel. Ai crezut în ele, doar că ele erau menite să te distragă de la mine. Nu mai sunt ce am fost! Mă vei dori în inima ta și voi fi ca acel vis din care te-a smuls nemiloasă ziua. Soarele ți-a luminat pleoapele frumoase ce îți ascund ochii căprui. Ziua se anunța a fi minunată, doar că frumosul zilei te-a lăsat cu mâna întinsă după mine. Sunt, nu sunt, sunt, nu sunt… brațul își desăvârșește pierderea… sufletului tău îi rămâne doar senzația că într-o zi, eu… cel cu care tu ți-ai nemăsurat timpul…

M-am uitat în oglinda din Gara de Nord, de lângă dozatorul de cafea. Îl folosisem și eu cu prețul unei monede ca să beau o cafea. În oglindă am văzut un trup pe care nu puteam să mi-l atribui. De unde știm că trupul pe care îl vedem în oglindă ne aparține? Eram obișnuit cu un trup creat de senzația ce mă arde în inimă. Era un trup ce simțea ca tine, un trup ce privea lumea doar împreună cu tine. Acum, în peretele rece al oglinzii era un trup diferit. Păream eu, doar că eram atât de simplificat. Trupul uman este compus din aproximativ 100 de trilioane de celule și tu nu ai atins nicio celulă a trupului meu, dar m-ai lăsat să mă scurg în univers, să fiu absorbit. Sunt sigur că multe celule călătoresc în universul tău. Uneori ele îmbracă chipuri pe care le confunzi cu mine, alteori, celulele trupului meu devin stări de confuzie și deja-vu.

Te voi obosi cu prezența mea.

PS: Înainte să scriu, sufletul îmi era plin, acum doar mă doare!

Cosmisian, Timisoara iunie 2014

2 gânduri despre „t e i – ziua în care te-ai jucat cu mine – t e i

  1. Ileana Iunie 4, 2014 la 18:21 Reply

    Am venit la voi cu mult drag special ca sa va trasmit multa sanatate fericire si multa iubire.Va doresc o seara magica si un somn linistit si binecuvantat.

    • Cosmisian Iunie 4, 2014 la 23:51 Reply

      Ma bucur mult pentru vizita. Va raspund cu aceeasi bucurie si dorinta de a avea seri cu bucurie si ganduri bune.

Ornamente sufletești:

