Să mă iubești mai mult decât chiar eu o fac

Să mă iubești mai mult decât chiar eu o fac

A fost odată nu demult, când frunza-i era verde
O tufă mare de scaieți și floare orfană de destin
Aproape, dar zâmbind.

Grădina bine i-a primit pe toți cu afânat pământ
Lăsând de-o parte judecata ce încolțea de fel
Îndată, dar gândind.

Un spin din tufă și-a dorit să-mbrățișeze tandru
O floare ce părea de vis, o păpădie polenizată
Strâns, dar dintr-o dată.

Floare cu polen pe față l-a privit destul de-aproape
Ochii spinului luceau complet, simțind o alipire
Perfectă, dar intuitivă.

Prieteni ei au devenit, cu suflete ce atrăgeau iubire
Din pulsul dragostei puteai vedea clepsidră clar
Schițată, dar bine percepută.

Povestea lor a continuat, din anotimpuri haine-aveau
Când brusc un medic a venit, rețetă vieții prescriind
Colapsul, dar spinu-a rezistat.

Au mai trecut din anii ce îi consemnez pe loc
Iubirea-i tot la fel, un vis produs de mierea florii
Nefirești, dar ne iubind nu pot.

M-am conturat din spin în clasică poveste
Să îți revin în vis când nu mă poți uita perfect
Sperând, că n-ai uitat

Să mă iubești mai mult decât chiar eu o fac.

papadia iubitoare

4 gânduri despre „Să mă iubești mai mult decât chiar eu o fac

  1. […] Mugur, Micul Fluturaş, Xoxo Mikii, Bursucel, Irina, Loredana, Alina, Între noapte şi zi, Cosmisian, Ana, tink3rbe11, Irina, prin preajmă, file din poveste, theodoratheo, ilikeitcomplicated, Lia, […]

  2. […] Mugur, Micul Fluturaş, Xoxo Mikii, Bursucel, Irina, Loredana, Alina, Între noapte şi zi, Cosmisian, Ana, tink3rbe11, Irina, prin preajmă, file din poveste, theodoratheo, ilikeitcomplicated, Lia, […]

  3. olimpia Iunie 1, 2014 la 16:56 Reply

    ce poezie frumoasa

Ornamente sufletești:

