Andra și Mulfi – Rămas-bun!

Andra și Mulfi – Rămas-bun!

 

IMG_20140509_165713

 

Andra si Mulfi - Ramas-bun

Un gând despre „Andra și Mulfi – Rămas-bun!

  1. OrhiKamyDeea Iunie 2, 2014 la 08:51 Reply

    … si ma intorc la melci. De data aceasta la cei adevarati si la o copila.
    A plouat mult zilele astea, cum bine stii, si am facut plimbari, intre reprizele de ploaie, prin parcul de langa casa… La un moment dat, in fata noastra, un melc cu coarnitele scoase si, curioasa din fire, copila s-a asezat pup si il privea de aproape. Dupa cateva secunde intreaba:
    – Are si pat in casuta lui?
    – Bineinteles ca are pat, doar si melcilor li se face somn dupa plimbare.
    – Mami, uite, mai este un melc si aici. Acesta este sigur o melcuta! Uite are rochita si este foarte incretita!
    Intr-adevar, celalalt melc avea baza pe care sa taraste foarte larga si creata, era ca o rochita involanata. Am zambit si mi-am adus aminte de povestea melcului Mulfi.
    – Iubita, hai sus in casa. Uite, iar incepe sa stropeasca…
    – Imi promiti, mami, ca vom cauta melcutul din ghiveciul nostru cu flori?
    – Mami, dar l-ai vazut acum multa vreme, cred ca acel melcut a plecat din ghiveci.
    – Atunci, mami, ma lasi sa vad puiutul de porumbel din balconul celalalt.
    – Sigur, iubirea mea!
    – Mami, esti cea mai draguta mamica!
    … zambesc, o imbratisez si o sarut …inima mi se strange de dragul ei si ma emotionez pana la lacrimi cand imi spune asa…

    ….. nu este poveste, este realitate. Iar realitatea ar putea depasi povestea, in multe cazuri 😉

Ornamente sufletești:

