Ce bine că ești, ce mirare că sunt!

Ce bine că ești, ce mirare că sunt!

2016-02-05-23-39-54

Cuvinte și-un cântec.

M-ai învățat s-ating culoarea cu sufletul deschis cu versuri negrăbite, de mirare că sunt.

Am fost al tău, un tub de culoare ce numele-ți știa, e mirare că încă mai sunt?

Ce bine că ești, mișcarea ta în sus, prinsă de fericire, aproape zilnic eu o intuiesc, o ating și o privesc.

Ce bine că ești, ce minune că ești. Acum, când primești gândul meu de dor, să nu te gândești că ar fi general, că ar fi aruncat în neantul gândirii, că sigur greșești.

Tu știi bine ce scriu, dar mai știu că ți-ai topit sufletul, l-ai desprins de al meu, spune-mi acum, chiar eu greșesc, și acum și mereu?

Ce bine că ești când umbra ți-o văd, ce mirare că sunt, poți să notezi că te port în al meu gând. Ce mirare că sunt!

Ce bine că ești, ce mirare că sunt! 


Recomand: Culori! (Autor Helen M)


Du-mă, fericire, în sus, și izbeste-mi
tâmpla de stele, până când
lumea mea prelungă și în nesfârșire
se face coloană sau altceva
mult mai înalt și mult mai curând.

Ce bine ca ești, ce mirare că sunt!
Două cântece diferite, lovindu-se amestecându-se,
două culori ce nu s-au văzut niciodată,
una foarte de jos, întoarsă spre pământ,
una foarte de sus, aproape ruptă
în înfrigurata, neasemuita luptă
a minunii că esti, a-ntâmplarii că sunt.

Versuri

14 gânduri despre „Ce bine că ești, ce mirare că sunt!

  1. OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 20:03 Reply

    Cuvintele tale, impletite cu cele ale lui Nichita Stanescu, mi-au atins sufletul intr-un fel aparte.
    Un adevarat artist, manuitor exceptional al cuvintelor cu care colorezi universuri intregi.
    Aplauze si bis-uri din partea mea.

    • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 20:43 Reply

      Multumesc. Bisul inseamna ca trebuie sa rescriu articolul sau sa dam replay la cantec? hihi

      • OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 20:50 Reply

        Articolul e mult prea bine scris pentru a fi rescris, cantecul l-am bisuit de o duziuna de ori 🙂
        Bisul e pentru a repeta experienta impletirii cuvintelor cu versuri celebre, dar e un pic cam impropriu spus bis pentru ca talentul tau iti este recunoscut de mult timp si de multe persoane si sunt convinsa ca voi mai citi articole asemanatoare .
        E o placere sa te citesc!

        • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 20:54 Reply

          Multumesc. Expresia „ce bine ca esti, ce mirare ca sunt” a fost bisuita in sufletul meu de galaxii de ori! Si, doar mi-e dor sa mai aud asa cuvinte.

          • OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 21:00 Reply

            Ciudat, si in sufletul meu aceste cuvinte au vibrat de multe ori in cursul vietii mele.
            Nichita nu mai poate spune asemenea cuvinte, le-a spus la vremea lui 🙂
            Dar tu poti sa mai scrii asemenea cuvinte, pentru ca si mie imi era dor de asemenea cuvinte, pe care le-am gasit scrise de tine.

            • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 21:04 Reply

              uffff…

              • OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 21:07 Reply

                Pe ,,ufff….,, sigur nu il inteleg.
                Sa fie oftat? Sa fie compatimire?
                🙂

                • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 21:08

                  🙂 E ceva…

                • OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 21:17

                  Ma gandesc ca e ,,ceva,, 😀
                  Dar curiozitatea ma omoara cand e vorba de ,,ceva,, asa ca… ce este ,,ceva,,????

                • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 21:22

                  Curiozitatea asta!

                • OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 21:28

                  Se moare daca ramane nesatisfacuta? E boala grea stiu, dar tot scormonesc sa descopar ascunzisuri 🙂 nu ma pot abtine. E defect din constructie 😆
                  Daca consideri ca se poate muri de curiozitate nesatisfacuta, te implor, ai mila! Mai trebuie sa traiesc!

                • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 21:32

                  Raspunsul nu il vei gasi aici niciodata! E o cautare generala, a fiecaruia. Aici gasesti urme, urme fine de om.

                • OrhiKamyDeea Februarie 25, 2014 la 21:34

                  Frumos raspuns! Autentic.

                • Cosmisian Februarie 25, 2014 la 21:38

                  🙂

Ornamente sufletești:

