Spune-mi de ce…

Spune-mi de ce, clipele dor 
Numai când seara vine? 
Știu ce ascund de mine ochii tăi… 

Spune-mi de ce, nimic nu mai e 
La fel cum speram să fie? 
Timpul părea că stă pentru noi, 
Doar pentru noi doi! 

R: 
Mi-e dor de tine…. 
Dar spune-mi cine 
A pus tăcerea între noi? 
Întoarce-te înapoi! 
Mi-e dor știi bine, 
Mi-e dor de tine! 
Aș vrea să pot să te opresc, 
Să-ți spun cât te iubesc! 
Mi-e dor de tine…. 
Numai pe tine…. 

Oare de ce, nu mai zâmbești, 
Spui că te simți departe. 
Liniștea ne desparte, fără rost! 
Oare de ce, nicio zi nu mai e, 
Așa cum era înainte? 
Simt cum te pierd și totusi mai sper, 
Să-mi spui din nou ca ieri! 

Malina

R: 
Mi-e dor de tine, 
Mie dor știi bine! 
Aș vrea să pot să te opresc, 
Să-ți spun cât te iubesc! 
Mie dor de tine……

sursă versuri: versuri.ro

8 gânduri despre „Spune-mi de ce…

  1. Bursucel Decembrie 1, 2013 la 17:06 Reply

    Tare-mi mai place melodia asta… e plină de sensibilitate… Și-mi aduce aminte de o perioadă tare frumoasă! 🙂

    • cosmisian Decembrie 2, 2013 la 00:48 Reply

      Da. Fixez adesea situatii sau perioade de anumite melodii. Am practicat si citirea muzicala o vreme (exista termenul???). Ascultam o caseta (ca era vremea lor) si citeam. Apoi, adesea mi se intampla sa ascult melodia si sa imi amintesc pasaje din carte. Cum a fost acea perioada a ta?

  2. incredibleyoung Noiembrie 30, 2013 la 10:08 Reply

    O melodie greu incarcata de suflet.:)

    • cosmisian Noiembrie 30, 2013 la 10:50 Reply

      Este una dintre cele mai deosebite voci de pe portativul notelor romanesti. Va ramane o fiinta nedeslusita in disparitia ei, incredibila in voce, dar, cred ca aici primeaza ea, incarcatura emotionala pe care o da cantecelor ei de dragoste si dor, oh…

  3. OrhiKamyDeea Noiembrie 29, 2013 la 11:55 Reply

    Like si iti voi raspunde in ton cu postarea ta:

    • cosmisian Noiembrie 29, 2013 la 12:13 Reply

      Multumesc. E o melodie cosmica 🙂

      • OrhiKamyDeea Noiembrie 29, 2013 la 20:01 Reply

        Dedicatie cosmica pentru un Cosmisian aterizat de prin nori albastrii, (ca nu pot spune ,,de de-asupra, ,) 🙂 🙂 🙂

Ornamente sufletești:

