Trenul Iluziilor Mov (2) Miss Velvet si papirusurile nescrise

Trenul Iluziilor Mov (2)

Miss Velvet şi papirusurile nescrise

Vector parchment with a pen and ink. Icon for records

Cu o scrisoare în mână, Forewolf se îndepărtase tot mai mult de Conacul Pilterhouse. Cândva, aici a petrecut cea mai intensă experienţă a vieţii sale, cea care l-a definit nu doar într-un căutător, ci şi într-un posesor al sufletelor-esență’. Miss Velvet plecase într-o călătorie ce le-a separat destinul. Trenul Vieţii, ocazie pe care să nu o scapi. De parcă trenul ar fi impersonal. Se opri în faţa gării şi reciţi scrisoarea lăsată pe masa din bucătărie, alături de merele cu miros de grădină, Grădina lor.

 

Părea că încercarea lui Forewolf de a fugi de trecut era o iluzie pe care nici chiar el însuşi nu o credea. Cu o scrisoare la piept, cu o inimă atinsă şi refăcută după plăcerea misterioasei Miss Velvet, domnul Forewolf deschide cel mai voluminos papirus, înfăşurat într-o pânză sidefie din mătase mov-liliacee. Penelul i se fixă pe locul nud ce-şi aştepta cu nerăbdare mângâierea scrisului

“Miss Velvet, te apreciez foarte mult pentru ceea ce ai scris. E extraordinar. Sufletul tău e nebunie. Pot spune că îl doresc pentru mine? Sunt al tău… şi vom scrie împreună papirusuri glorioase despre toate acele suflete-esență pe care le-am întâlnit. Dar, te rog să accepţi o fină distincţie a fiinţei mele, ce pare a-ţi aluneca printre zâmbetele tale largi şi eterne. Ţi-am spus că zâmbetul tău este etern?

Eu tot timpul m-am autoevaluat privitor la modul în care mă port cu ceilalţi. De asta am devenit tot mai atent, poate puţin exagerat cu selectarea papirusurilor umane pe care le-am adus aici să le scriem împreună. Îmi cer iertare că am fost un pic alterat de obişnuit. Ştii, cu tine nu îmi pasă de tren. Am coborât, sunt nebun, te-am luat de mâna imediat ce mi-ai spus că nu e trenul nostru şi am tras semnalui de alarmă şi jos…

Trenul e ceva ce noi creeam, nu e ceva involuntar ce cade peste noi. Ştii, nu am crezut că îţi e dor de margaretele noastre albe, sălbaticele, tufite, grădina… şi eu tânjesc după cuvintele astea. Of, mă bucur enorm că ai scris ce ai scris.

Totuşi, să nu uiţi că noi doi nu ne-am mai vorbit la fel, tu erai mai tot timpul plecată şi ai văzut scrisorele mele în plicuri dantelat-parfumate, pe care ţi le expediam când simţeam că nu mai pot. Orice ai spune, eu te iubesc. Şi, ştiu, sunt sigur chiar, că tu mă iubeşti chiar mai mult. Niciodată nu m-am îndoit. Nici că m-ai lăsa nu mă tem.

Te provoc, mă joc, mă amuz, dar ştiu că tu iubeşti cu multă valoare. Tu iubeşti cum îmi doresc eu cel mai mult.

Eu nu m-am simţit atât de acoperit de o dragoste neasemuit de variată precum simt de când te cunosc. Tu eşti nepreţuita ochilor mei. Sufletul nu îmi mai este la fel. E pentru prima dată împlinit şi nu va mai fi la fel niciodată. E adus pe un alt plan al existenţei umane.”

Rulă papirusul cu grijă şi îl alătură celorlalte papirusuri. Pentru moment, sufletul refăcea trepte ale devenirii în doi. Ştia că Miss Velvet nu va putea dispărea din viaţa sa.

Capitolul precedent aici!

Capitolul urmator aici!

7 gânduri despre „Trenul Iluziilor Mov (2) Miss Velvet si papirusurile nescrise

  1. […] Capitolul urmator aici! […]

  2. […] ← Karina Nikoll si mantia albastra plina de vise frumoase Trenul Iluziilor Mov (2) Miss Velvet si papirusurile nescrise → […]

  3. incredibleyoung Noiembrie 5, 2013 la 01:56 Reply

    da…

    • cosmisian Noiembrie 5, 2013 la 09:23 Reply

      sigur ca da. Eu cred ca tu o cunosti pe Miss Velvet. Esti spion? hihi

Ornamente sufletești:

