Mă gândeam la tine şi doar am haşurat asfaltul cu gânduri

Mă gândeam la tine şi doar am haşurat asfaltul cu gânduri

matrix-lines-fractal-hd-1080p

Am desenat simţiri în nuanţe diverse din alb pal,
Am conturat cu rima o strofă cu versuri de metal,
Am selectat imaginaţii să nu văd, dar dorul e un val,
Am strâns din ochi să te uit, dar mintea mea e un bal.

Acolo tu dansezi ca o balerină cu pantofii mov deschis
Eu spre tine să privesc nu vreau, dar ochii trădează vis,
Tu eşti o floare din seminţe plutitoare, o dansatoare, bis
Sclipeşti în mişcări celebre, răpita-mi pari din Paradis.

Mă gândeam la tine şi am haşurat asfaltul cu gânduri,
Tu eşti o parte din blândele-mi atingeri, caldele cânturi…

6 gânduri despre „Mă gândeam la tine şi doar am haşurat asfaltul cu gânduri

  1. incredibleyoung Decembrie 26, 2013 la 22:18 Reply

    Sensibila…dorul cel mai placut si greu chin,nu?

    • cosmisian Decembrie 27, 2013 la 01:33 Reply

      SI, nu trece, dorul asta vinovat 🙂

  2. melanietoulouse Mai 21, 2013 la 07:10 Reply

    duios si melodios poem… n-am mai auzit sau citit verbul „a hasura” de secole… 🙂

    à propos de ultimele doua versuri… cineva mi-a spus ca sunt „o blânda adiere de unul singur stiuta”…

    • cosmisian Mai 21, 2013 la 08:19 Reply

      Stateam langa mine si ma priveam,
      Asfaltul cu suflet il desenam,
      Dorului contur faceam,
      Inima de pamant imi coloram,
      Stateam si priveam cum pulsul ii revine,
      Dorul e sangele-i din vine,
      Iubirea o transforma-n floare,
      Cine o miroase, nu mai moare…
      Din hasuri uitate de priviri
      Apare o blanda adiere
      Sa fie martora gandirii
      A dorului si-a devenirii…

      Hasura-i blanda adiere
      A unui suflet cunoscut,
      De unul singur e stiuta,
      Melodios e conceputa
      Sa-mi fie lesne oferita…

      • melanietoulouse Mai 22, 2013 la 12:01 Reply

        magnifique… merci! 🙂

Ornamente sufletești:

