Plăcuța de Aur Real decernată Virtual

Plăcuța de Aur Real decernată Virtual

Poștașul grăbit, credeam eu, ușor agitat, a bătut tare în ușă de parcă primisem o mare sumă de bani. Am deschis cu zâmbetul pe buze și l-am salutat: Bună dimineața, dle Grigore, ce nebunie faceți aici cu noaptea în cap?! Ați primit, ați primit, uite, uite… Iau plicul și când să îl deschid, spune: Nu, nu, semnați aici mai întâi, că așa e procedura. Mulțam!
Deschid plicul și văd o plăcută aurie pe care scrie: Very inpiring blogger award. Apoi, o scrisoare, stai, două, una de la Maria (http://pentrucatimpultrece.wordpress.com/2013/03/20/very-inspiring-blogger-award/) și una de la Ina (http://primpas.wordpress.com/2013/03/22/very-inspiring-blogger-award/) cu o nominalizare. Prima reacție, care a durat câteva zile, a fost aceea de a refuza să particip la o competiție între bloguri, dar am stat și-am analizat… Nu e chiar o competiție, e un fel de a ne recunoaște reciproc, până la ultima strigare, când plăcuța de aur reală va fi decernată virtual unuia dintre noi. Astfel că am spus: Da, dle Grigore, da. Cu nominalizarea celor 15 bloguri e și greu și ușor. Cu toții ne-am oprit pe anumite pagini, de unde culegem rouă, flori, inspirație. 15 cu siguranță nu e un număr bun, pentru că pe cei pe care îi citesc, îi am în blogroll, care și el la rândul său e limitat la 50.

very-inspiring-blogger-award
I. Regulament:

1- Display the Award Certificate on your website.
2-Announce your win with a post and link to whoever presented you with the award.
3-Present 15 awards to deserving bloggers.
4- Drop them a comment to tip them off after you have linked them in the post.
5-Post 7 interesting things about yourself.

II. Lista celor nominalizați:

1. Andreotti – Cu capul in nori http://someframes.wordpress.com/

2. Camelia Nicorina Edu – http://cameliaedu.wordpress.com/

3. Crescentius – http://crescentius.wordpress.com/

4. Cristina – Cristina Winters – http://cristinawinters.wordpress.com/

5. Dan si Diana – http://garapentrudoi.wordpress.com/

6. Eda – http://rosedeny.wordpress.com/

7. Eva – http://journalulevei.wordpress.com/

8. Ina – http://primpas.wordpress.com/

9. Irina – http://dealeirinei.wordpress.com/

10. Lorena cu http://dietamediteraneana.wordpress.com/

11. Maria – http://pentrucatimpultrece.wordpress.com

12. Melania – http://melanialeinfellner.wordpress.com/

13. Mihaela – http://gradinareasa.wordpress.com/

14. Sandra Albu – http://sandralbu.wordpress.com/14.

15. Zambet si sanatate – http://zambetsisanatate.wordpress.com/

Lista celor pe care îi citesc este cu siguranță mai consistentă și-aș cere de pe acum iertare celor pe care i-am omis, fără intenție.

III. Șapte lucruri interesante despre mine:

1. Cred în Divinitate, pe care o consider Factorul umanității valoroase.

2. Iubesc omul, îmi place să sondez omul cu structură sa intelectuală, psihologică. Perceptibil sau imperceptibil, pot spune că mă hrănesc cu om.

3. Natura, îmi place natura. Că e la ea acasă sau la mine, forma cuminte a vieții în liniștea ei m-a atras dintotdeauna. Accept în conceptul de natură și faună, pentru acompaniamentul muzical, stilistic și vizual.

4. Cele mai multe articole scrise aici le-am scris pe la 2 am, când ochii îmi erau încețoșați, mintea liberă. Uneori mă trezeam dimineața cu urme de păpădie, de hoya, cu zgârieturi involuntare ale Nimburucului, mai cu câte un obiect de-al băiețelului lui Francesca. Într-o dimineață, aveam pene de bufniță (Fumiel) și brândușe, de-ale păpușii ceramice cu jumătate de suflet. Le am păstrate, într-o zi le voi fotografia, ca să mă credeți.

5. După ora 17:00 mă apucă momentele culturale, mai ales că sunt și la lucru. De se întâmplă să mă întâlnești, sigur vei râde mult.

6. Am scris o carte ce are peste 2000 de pagini și am ascuns-o. Mai știe doar cineva despre ea, însă e dintre lumi. Nu va fi publicată.

7. Nu în ultimul rând, mă bucur că am întâlnit o altă categorie de utilizatori de internet, oameni care iubesc cuvântul, care îi caută forme diverse de prezentare, ce îmbină experiența și capacitatea de a o transpune în scris. Să ne fie tuturor bine. Promit că de voi fi câștigător, vă voi duce cu mine între lumi pentru o vreme, două. Hi hi…

13 gânduri despre „Plăcuța de Aur Real decernată Virtual

  1. Pauza | Crescentius Martie 26, 2013 la 04:45 Reply

    […] mutat și m-au anunțat ca atare de schimbare, am primit premiul acordat cu generozitate de către Cosmisian (mulțumesc încă o dată) – postul legat de acest lucru îl voi scrie cu altă ocazie, […]

  2. Andreotti Martie 25, 2013 la 18:43 Reply

    Mulțumesc, Cosminule!
    Când voi avea timp ( uoff!), poate reușesc să adun 7 lucruri despre mine! Interesante sau nu 🙂 Dar adevărate!

    • cosmisian Martie 25, 2013 la 19:13 Reply

      Le adun eu. 🙂 AI avea curajul acesta sa ma lasi pe mine sa le scriu?

      • Andreotti Martie 25, 2013 la 19:31 Reply

        Da, am curaj!!
        Fă-o tu pentru mine! 🙂

        • cosmisian Martie 25, 2013 la 19:38 Reply

          E un risc pe care ti-l asumi… Ok, voi scrie un articol intreg.

          • Andreotti Martie 25, 2013 la 19:39 Reply

            Nu vreau să-ți răpesc timpul…cândva, când ai să poți! Bine?
            Evident că este un risc…dar, mi-l asum! 😉

            • cosmisian Martie 25, 2013 la 19:49 Reply

              uite, primul lucru interesant despre tine este (increderea) faptul ca poti face ca un om extrem de ocupat sa se amuze si sa simta un aer proaspat de seara cu licurici!

      • Andreotti Martie 27, 2013 la 15:26 Reply

        Uite, acum mă faci tu să zâmbesc! 🙂
        Un aer proaspăt de seară cu licurici? Oh, mă flatezi 🙂

  3. Camelia - Nicorina Edu Martie 25, 2013 la 15:22 Reply

    Reblogged this on Camelia – Nicorina Edu and commented:
    Traiesc alaturi de copiii mei povestile copilariei.Revin generatie de generatie la Andersen, Creanga, legende, fabule etc. De fiecare data le vad altfel, deoarece reactia copiilor este mereu sincera, iar ei schimba perceptia incat dau sensuri noi.
    Surprinderea mea a fost sa gasesc aceste „Ganduri neinfinite ( Cosmisian’s Blog)” maiestrite, in care interiorizez dorul de povestea umana, dezvaluita aici atat de papadiic, sidefat si totusi ermetic impartasita. Fantezia iti este stimulata si prin continutul in sine al articolelor, dar si prin incercarea de decodare a sensurilor date de personaje. E atat de tentant sa vezi dincolo de un fir de desfasurare, sa vezi protagonistii ca pe niste fiinte reale care sunt transpuse intr-o lume a unei gradini dintre lumi.
    Mi se pare spectaculos ca relatarea acestor intamplari lasa cititorului posibilitatea sa-si contureze propriile sensuri, astfel incat, daca ne-am spune fiecare parerea despre ceea ce am citit, raspunsurile ar fi irepetabile.
    Iti multumesc, Cosmin, pentru nominalizare, este onoranta! Pentru mine inseamna si faptul ca ai reusit sa intrii in lumea copiilor si sa le intelegi valoarea dincolo de postarile prezentate. Prin nominalizarea facuta, iti arati dragostea atat pentru micuti, dar si implicarea in problemele educationale.
    Nominalizarea este in egala masura pentru mine,copii si pentru parintii lor.
    Lasam sufletul nostru sa se bucure si va vom primi alaturi de noi (pe voi,toti vizitatorii) cu zambet si afectiune!

  4. Mihaela C.P. Martie 23, 2013 la 20:22 Reply

    Multumesc pentru nominalizare. 🙂
    Interesante cele 7 lucruri interesante despre tine. 🙂

  5. Oscaruri blogosferice | De-ale Irinei Martie 23, 2013 la 16:14 Reply

    […] celor cărora  blogul meu le-a atras, într-un fel sau altul, atenția. În ceea ce privește Regulamentul de participare, mă aflu în imposibilitatea de a-l respecta, din cel puțin două […]

  6. […] Mulţumim pe această cale tuturor celor care ne-au nominalizat, cu rugămintea ca, cei care doar din neatenţie şi-n niciun caz intenţionat au fost omişi, să ne tragă cumva de urechi pentru repara omisiunea : Samewhiteblue, Steaua fără cer, The Eye Dancers, Ştefania’s, Andera, Lia, Ina Helgiu (Anotimpurile iubirii), Fata naivă, Alin Fazakaş (Blog de dat cu capu’) și Cosmisian. […]

Ornamente sufletești:

