Poetul, Filosoful, Pictorul – Patru

Am ales ca starter pentru aceasta umbra de postare o melodie care transcede nereusita celor patru strofe… (daca va intrebati de ce aleg melodii sau imagini pentru postarile mele, va spun acum – ca sa va distrag de la postarea in sine!)

 

Poetul

Inima mea iti naste cuvinte pe loc,

Nu prefabricate lingvistice cerate

Lipite intre ele cu lipici conjunctiv

Sa para versuri stilate, imaginate.

Filosoful

Constat din litere misterul universului

Cu tine-aproape ii simt acum si sensul

Explicative sunt definirile colosilor

Viata fara haina este o fata filosofata.

 

maia.martin.weebly

 

Pictorul

Am luat culori de om si-am desenat,

Ochii i-am facut din jar-carbune,

Trupul din inima sculptata-n bronz

Cu brate ferme de pastel tu esti.

 

Patru

Patru colturi are pamantul rotund

Patru vanturi desi n-alearga unde spui,

Patru comori ascunse in rama de ceas

Patru sunt secretele pe care le nasc.

9 gânduri despre „Poetul, Filosoful, Pictorul – Patru

  1. Camelia - Nicorina Edu Martie 7, 2013 la 13:40 Reply

    Enya cu al sau videoclip!
    Minunat: esti in interiorul naturii: in inflorescenta sa, in ploaia ce te face sa simti picaturile ca pe mangaieri, esti parte din nisipul ce se cladeste in juru-ti, esti trecere de anotimpuri radiante…o stare de euforie!

    Aici isi au rostul Poetul, filosoful, Pictorul si mai marele secretos Patru.
    Poetul-daruieste inima sub forma de cuvinte „neprefabicate lingvistic”;
    Filosoful – identifica misterul universului, cu tine aproape…(nu mai stiu daca filosofatul se afla chiar in prezenta celei care da sensul!)
    Pictorul – te face pe tine din pastel, din culori de om;
    Patru – este un …ticalos! Se ascunde in colturi de „rotund” si zboara unde nu gandesti; aduce subtilitatea valurilor ca sa nu le mai intelegi plansul!

    • cosmisian Martie 7, 2013 la 13:58 Reply

      Si iata ca se poate! Comentariul e mai bun decat subiectul comentat! Eu am zambit si chiar mi-a placut. Daca am izola ce ai scris de ce am scris initial, comentariul tau ar fi mult mai bine pozitionat. Acum, e putin umbrit de ce am scris eu. Multumesc pentru vizita!!!

      • Camelia - Nicorina Edu Martie 7, 2013 la 14:01 Reply

        Fiecare farama de idee, cuvant,scriere isi are unicitatea ei! De ce sa compari trairi doar pentru ca netezesc acelasi drum?! Urmele lor sunt nasteri irepetabile!

        • cosmisian Martie 7, 2013 la 14:03 Reply

          Idee, cuvant, scriere, nastere… as putea forma din ele colturile pamantului rotund. 🙂

          • Camelia - Nicorina Edu Martie 7, 2013 la 14:05 Reply

            Te provoc!Formeaza colturile… doar sa ai grija ca Pamantul sa se invarta totusi in jurul propriei axe!

            • cosmisian Martie 7, 2013 la 14:07 Reply

              Sigur ca accept! Doar ca nu vor fi versuri. 🙂

  2. cosmisian Martie 7, 2013 la 01:29 Reply

    secretul 1:

    patru colturi are pamantul rotund,

    prinraze de soare vad luna razand.

    patru vanturi ce inconjoara mintea

    formeaza gandirea ce-o ai plapand.

    patru comori ascunse in rama de ceas

    comprimate, aer, vant, apa si pamant.

    patru sunt secretele pe care le nasc

    la fel de subtile ca valurile ce plang.

  3. Dan (Diana şi Dan) Martie 7, 2013 la 00:53 Reply

    Nuuuuu … Nici ţie nu îţi iese faza cu distrasul atenţiei ! 😆 😆 😆

    • cosmisian Martie 7, 2013 la 00:58 Reply

      LA cat am cautat poze… Am sfarsit-o alegand una in culori hasurii :))

Ornamente sufletești:

