Doua jumatati impartite la intreg

Două jumătăţi împărţite la întreg

6082324_xlarge

(sursa foto: google)

Două jumătăţi împărţite la întreg sunt gânduri ce zboară sublim,
Împărţirea se face cu inimi de fier, topite în umbră de soare,
Cu suflet ce şopteşte senzaţii de om, lăsate în vântul divin
Te caută pe tine, te caută pe drum să te-mpartă la mine, floare.

Două jumătăţi cuprinse de suspine când sunt îngemănate complet
Valsează pe note de gânduri ce poartă meniri complexe, nebune,
Tu eşti nebunia mea şi ştii cum vulcanii-mi stârneşti. Te aştept!
Suntem împletire de esenţe cuprinse în mănunchi de două zâne.

21 de gânduri despre „Doua jumatati impartite la intreg

  1. Bianca Alexandra Februarie 7, 2016 la 15:29 Reply

    Cred ca si acest blog este impletit de zane, altfel nu-mi explic de ce il gasesc atat de relaxant si linistitor. Foarte frumoase sunt versurile de mai sus! Imi pare bine ca te-am descoperit. 🙂

    • Cosmisian Februarie 7, 2016 la 16:19 Reply

      Buna ziua, Bianca. Cum ai ajuns si tu la impartire… M-a bucurat, dar mi-a fost jena de starea in care ramasese poezioara aceasta. Sper ca blogul, in intregimea lui sa iti aduca acea stare de incantare pe care o lectura buna o aduce. Bine ai venit in mica mea Gradina a cuvintelor-sentiment.

  2. otilia August 22, 2015 la 19:38 Reply

    Multumesc pentru ce impartasiti. Minunat blog intr-adevar..! ,Iubitor de papadii si margarete… Asta este foarte frumos.

    • Cosmisian August 22, 2015 la 20:33 Reply

      Ma bucur ca ati ajuns pe pagina aceasta. Sunt ganduri convertite in fiinte minunate, trairi sub forma de papadie, liniste in plin camp de margarete. Cum ati ajuns si dvs la „Doua jumatati impartite la intreg” nu stiu, dar chiar si aceste ganduri imi exprima o dorinta ascunsa de demult. Bun venit in mica lume a gandurilor mele ‘ne’infinite. Galati imi aminteste de o calatorie destul de pretioasa de prin anii 2000 🙂

      • otilia August 23, 2015 la 00:25 Reply

        Imi place sa mai verific din cand in cand ce mai fac unii din’ prietenii mei. Asa am ajuns aici. Sincer, insa, a fost singura data cand mi s-a intamplat sa deschid o pagina de net si sa ma ia indeajuns spaima. 🙂 :)) Aveti o personalitate foarte puternica.
        Scrie in dreapta jos titlul acesta. Am mai citit si altele. Imi place ce ati scris. ..despre motan si dna Rhena, papadiile ..minunata papadie!
        https://gandurineinfinite.wordpress.com/2015/08/05/in-loc-de-noapte-buna/ (Nu mai aveam mult si incepeam sa plang. aici..)
        https://gandurineinfinite.wordpress.com/2013/11/04/mi-am-propus-sa-uit-complet-de-papadii-astazi-am-facut-primul-pas/

        (+ https://gandurineinfinite.wordpress.com/2015/01/04/te-ai-intrebat-ce-fiinte-locuiesc-in-nori/)
        Nu stiu daca voi citi tot , din tot ce ati scris (de dragul sanatatii mele). Voi asculta insa toate melodiile de aici. (Sunt convinsa ca sunt pe placul meu; e interesant ca sint multe pe care nu le cunosc.) Aveti gusturi arhaice din cate observ, ceea ce eu consider de apreciat
        .
        Galati e un oras alert ,ce-l face viu; singurul avantaj de a locui aici..

        • Cosmisian August 23, 2015 la 12:13 Reply

          Sunteti bine venita sa cititi ce doriti dvs. IN dreapta jos aveti selector de categorii. Poate va ajuta sa citit selectiv mai usor. ‘În loc de noapte bună’ este, de fapt, o selectie din seria: ‘Mi-am propus sa uit complet de papadii’ (am reusit sa uit complet de ele… cheia este dorul:) ). Ma bucur ca ati petrecut timp citindu-mi articole. Sunt de domeniul public. Mi-am dorit sa existe o serie de articole despre ‘visul’ copilariei mele, papadia. Inca mai am de scris despre ea. Voi mai scrie mult despre ea. Si despre alte fiinte dintr-o ‘Tara a minunilor ce tin’. Sunt prins intre copilarie si maturitate. Exact locul unde doresc sa fiu…

  3. incredibleyoung Ianuarie 1, 2014 la 22:01 Reply

    Jumatatile cred ca sunt oarecum implinite din bucati reciproce,altfel cum s-ar recunoaste?Dar daca timpul e potrivnic,e posibil ca jumatatile sa nu se potriveasca perfect,si atunci sunt duse in eroare.Daca metamorfoza unei jumatati a fost mai rapida,cealalta e posibil sa nu o mai completeze.E un joc de ani …de experiente…de noroc…

  4. OrhiKamyDeea Octombrie 9, 2013 la 22:02 Reply

    Sper ca jumatatile impartite, apartin aceluiasi intreg pentru ca rezultatele impartirilor sa fie egale.
    Daca sunt jumatati ale intregilor diferiti se prea poate sa apara si restul la rezultat. Matematica ma omoara cu logicareala ei. 🙂

    • cosmisian Octombrie 13, 2013 la 17:37 Reply

      Un intreg sunt ele, te asigur.

  5. Iata o matematica pe intelesul tuturor! Cling!

    • cosmisian Iunie 17, 2013 la 17:56 Reply

      Exact/itate! Matematica este o stiinta simpla. Eu am intuit ceva, in versuri, doar ca nu am dat-o unui avizat s-o ecuatizeze!

      • Si acum asteptam! Cling!

        • cosmisian Iunie 17, 2013 la 18:06 Reply

          Asteptam ca cele doua jumatati sa fie impartite la intreg? Sau asteptam un matematician ecuatorial sa vina sa ne ajute?! Sufletul e matematic oare?

          • Nu stiu ce sa zic! E o stiinta amagitoare! Cred ca jumatatile au dreptul sa spuna ele cum se pot imparti la intreg!
            Ele stiu sa imparta si sa adune!

            • cosmisian Iunie 17, 2013 la 18:14 Reply

              unele jumatati se plictisesc de matematica mai repede decat altele. Le place sa fie impartite la intreg doar cand au ele chef. In rest, sa fie lasate sa se simta jumatati complete!

Ornamente sufletești:

