Ganduri Neinfinite – coaja de nuca

Ganduri Neinfinite – coaja de nuca

la inceput:

  • Cand reusesti sa il faci pe hot sa iti tina putin obiectul pe care dorea sa il fure, esti un artist al camuflajului.
  • De ce un arici cuminte nu sparge un balon daca e roz? (virgula lipsa e a mea, nu o dau nimanui)
  • Sa certi un copil ca i-a trecut umbra pe zebra semaforizata inainte de a se asigura e ca si cum ai astepta ca ea, umbra sa se mai si roseasca de rusine.
  • Am incercat sa intorc pe dos 4 cercuri concentrice de culoare brodata. Am reusit doar dupa ce  le-am spiralat.
  • Trezeste-te de dimineata ca sa ai timp sa suferi mai mult.
  • Am plecat cu mintea sa cunosc oameni. Toti au dorit sa stie motivul… Le-am raspuns: Motivul meu este simplu – nemotivul!
  • Luam o coala de hartie si scriem cu ea pe un pix, alb pe negru. Rezultatul? Opera in oglinda. Capodopera cum se scrie oare?

la mijloc, m-am gandit la ceva simplu:

  • Gandurile neinfinite sunt extrapolari la sud si nord, in care neinfinitul se loveste cap in cap cu intrebarile tale.
  • Ea „Nu stiu de ce te-am abordat, dar m-ai atras ca un magnet”.  El: „Ma bucur, dar nu sta prea aproape sa te magnetizezi”.
  • De ce auzim vocea personajelor cand citim carti?
  • Uneori ne temem ca li se va intampla ceva rau unor personaje, celor de care ne simtim atrasi sau reprezentati, fiindu-ne greu sa lasam cartea din mana de teama ca presimtirea noastra se va adeveri in capitolul ce urmeaza.

la final,

  • te intrebi de ce numele postarii e coaja de nuca si nu miez. Pai, e simplu. Mie imi place miezul de la nuca si trebuia sa fac ceva si cu coaja.

Ornamente sufletești:

