Praf de ganduri cu miros de om real

Praf de gânduri cu miros de om real

0

Praf de gânduri cu miros de om real e ceea ce visam de mult,
Destinul ne-a croit din nebunia vieţii să zburăm pe vânt.
Ai stat ascunsă ca să fi găsită de un om cu sufletul deschis
Miros de gânduri purtate-n suflet de om croit după al tău vis.

Unde eşti tu, sclipire de inimi cuprinse în mănunchi de dor,
Unde e urma paşilor tăi cu miros de salcâmi jucăuşi, în flori?
Unde e mişcarea buzelor tale fierbinţi ce mă invita să le simt
Când tu eşti mai presus şi ce ceea ce tu însăţi simţi?

Ai mişcat din sunete făcând din ele ţinte spre care să vin;
M-ai lăsat să mă aşez în patu’ți, doar ca să mă alinţi.
Fineţea pielii o miros, o’ating cu sărutări de noapte dragă’
Da! Ştiu că tu mă vrei în tine, ca sufletu’ți să mă absoarbă.

Îţi sunt în gânduri, cu mine dormi şi te trezeşti, o ştii
Păşeşti încet în gândurile’ti multe, nu mă mai răscoli,
C-ai vrea să rămân o licărire vie ce nu e veche nicicând
Ne-am clădit în personaje de poveste, ce sunt un singur gând.

Ochii mi i-am închis să te visez din nou cum împleteşti simţiri
Mă simt privit pe-ascuns şi măsurat, unde-i, ai vrea să ştii.
Tu vrei să afli unde-mi hrănesc sufletul plăpând, unde-l ascund,
Doar că tu mă cauţi cu sufletul unit cu-al meu, şi crezi că
Eu sunt gând…

(Susă foto: Google)

5 gânduri despre „Praf de ganduri cu miros de om real

  1. incredibleyoung Ianuarie 2, 2014 la 16:43 Reply

    Ce personaje deosebite se intrezaresc in spatele poeziei…:)Norocosi!:)

Ornamente sufletești:

