O clepsidră nemiloasă ce timpul rămas îl măsoară

O Clepsidra nemiloasa (sursa foto: google)

O clepsidră nemiloasă ce timpul rămas îl măsoară

Arbore de smoală topită de raze triste de primăvară,
Mi-ai spus că a mea planetă e-a altuia de prima oară.
În ramuri strâmbe e prezentă haina de tristeţe oarbă,
Resimt cum fluturele albăstrui se zbate ca să moară,
Dar fluturele meu renaşte din al său declin.

Am prins petalele plutind în mintea mea cea goală
Şi le-am croit într-o femeie ce tine la pieptul ei livadă
O clepsidră nemiloasă ce timpul rămas îl măsoară,
Din smoala topită acoperă clepsidra cruda-n grabă,
Dar o cuprind şi strâng nisipul să se scurgă fin.

Dragostea se scurge-n nisipul din ea…

Cosmisian, 30 martie 2011

8 gânduri despre „O clepsidră nemiloasă ce timpul rămas îl măsoară

  1. illusion Iulie 19, 2014 la 15:48 Reply

    Trist?

  2. samira Martie 31, 2011 la 17:15 Reply

    frumoasa.unde te-ai gandit cand ai scris versurile

  3. Lara Martie 30, 2011 la 08:54 Reply

    Dragostea se scurge-n nisipul din clepsidra……

Ornamente sufletești:

