In frunze ruginii se vede toamna.

În frunze ruginii se vede toamna

În frunze ruginii se vede toamna, cu glas de păsări ce grăbesc,
Să plece către ţări mai calde, lăsând copiii să se-adune-n cerc,
Cu fulgi ce-acoperă stejării şi drumul drag şi bunicesc.

La case fumul se-ncălzeşte de lemnele ce ard în sobă,
Cu vreascuri ce îşi cântă dorul către lună,
Din aburi de căldură, culoare-n foc privesc în umbră.

Copil am fost şi eu cândva, o spun constrâns,
Frustrat priveam reflexia bucuriei pe ascuns,
Când mama mă scotea afară, să fug destins.

Zăpezi şi ierni c-atunci n-or să mai fie,
Când lupii recitau pe munţi colinde lunii – poezie,
Acum îşi fac din teamă şi melancolie, colivie.

Când spui ceva în scris şi-aştepţi să cânte flori
În versuri mugurii, culese din a primăverii sori,
Din gânduri ce sunt încă mici, ascunse de ninsori

Decembrie 2009, Cosmisian

M-aştept să cânţi cu mine anotimpuri colorate,
Ce-s căprioare din păduri în versuri desenate
Sublim pe drumul drag şi bunicesc în vals dansate.

Octombrie 2012, Cosmisian

7 gânduri despre „In frunze ruginii se vede toamna.

  1. incredibleyoung Decembrie 27, 2013 la 15:45 Reply

    Toamna imi aminteste mereu de inceputul scolii,dar mereu.Incepeam astfel un nou an de promisiuni facute mie…frumos era…:)

    • cosmisian Decembrie 27, 2013 la 15:59 Reply

      Eu imi amintesc cand alergam pe drumul catre scoala, linistea inconjura pomii ce ma insoteau, parca alergand cu mine, nu stiu de ce, sa imi spuna ca iar intarzii sau sa ma incurajeze ca intr-o zi o sa invat sa gestionez timpul… Dar, sa stii ca gugustiucii, acei porumbei de ciment, iubitori in forma de pasare, cantau, atat de mult mi se parea ca au vrut sa ma faca sa raman marcat ca intarziam, ca pana si azi daca ii aud imi amintesc de intarzieri…
      Tu vorbeai de frunze? 🙂

      • incredibleyoung Decembrie 27, 2013 la 16:01 Reply

        🙂 iubesc frunzele,verzi,roscate,pe copaci ,sau in covoare sub talpi…

        • cosmisian Decembrie 27, 2013 la 16:12 Reply

          Dumnezeu a facut totul minunat, asta e clar!

  2. cosmisian Octombrie 29, 2012 la 21:03 Reply

    Reblogged this on Cosmisian's Blog.

  3. Murgila Georgiana Iunie 9, 2011 la 00:08 Reply

    frumos frumos frumos

    • cosmisian Noiembrie 12, 2012 la 19:49 Reply

      sa inteleg ca ai spus de trei ori frumos, prin asociere cu anotimpurile? Ce anotim ai lasat in afara?
      🙂

Ornamente sufletești:

