Cuvinte dulci ca mierea-n fagure.

Cuvinte-n-șopte vesele

Cuvinte dulci ca mierea-n fagure, iubitul meu le are-n glasul lui cel cald,
Îmi place să le-ascult, să beau din ele, şi chiar în ele să mă scald;
Turnate sunt în mirodenii cu forme şi arome delicate,
Le-aştept şi acum, le-aştept să zvânte în mine, simţiri nemăsurate.

În dimineţile cu ciripit de păsări şi susurul de ape-nvolburate,
Te-am aşteptat să-mi cânţi din corzi ce sunt în suflet acordate.
Ţi-am spus că am nevoie să mă sprijini, să-mi fi o stâncă sigură,
Pentru că în fiecare seară eu mă aplec în visuri, singură.

Cu ochii-n zâmbet am văzut ascuns de aripi sidefate
Un fluture albastru, cu pete de pe cer şi multe stele colorate.
Aduce gânduri iubitoare, spunându-mi calm să mă aplec,
Că-n vis îmi va veni, cu el timpul meu veşnic să-l petrec.

 7 ian 2009, Cosmisian

Ornamente sufletești:

