Pana maine mai este doar o zi!

Bună, drag cititor.

La scurt timp după ce foloseşti internetul, vei intra în contact cu un link către un blog. Intenţia mea nu este ca blogul acesta să fie uşor de găsit. Doresc, mai degrabă, un blog viu, drăguţ, plin de substanţă, care să te facă să te bucuri că trăieşti astăzi. De aceea, ca debut, am ales un nume de postare: Până mâine mai este doar o zi! Să o facem să conteze pentru noi şi cei din jur.

Câteva clarificări: nu voi intră în detaliile vieţii mele personale, nu vă voi amăgi cu fericiri debordante şi nu vă voi spune de câte ori mă doare capul.:) Am văzut că e la modă să ne plângem şi că iarba e verde. Nu mă lansez în subiecte controversate, nu mă cert, nu folosesc limbaj nepotrivit.

Voi caută să evit postări tip pădure fără cărare, lungi şi fără direcţie. Şi, sper să vă delectez cu gânduri şi versuri bune.

Cosmisian

2 gânduri despre „Pana maine mai este doar o zi!

  1. zgabi Ianuarie 13, 2010 la 20:03 Reply

    poezie…zie poezie…fa-te mare ciorcalie si zbori peste-ale noastre ganduri in valuri mari sa le cufunzi si sa le sperii!
    sticleste peste mintile-aiurite,podoada de lucire si fa din nimicuri incantare!

    multumesc eu tie pentru ca mi-ai readus aminte ce imi placea candva…
    a canta in versuri …:D

  2. lumy Ianuarie 13, 2010 la 10:41 Reply

    rasar
    ma-nalt
    si apoi cobor
    si Apusul meu
    e totusi Rasarit…..

    frumos blog,,,original!!!

Ornamente sufletești:

